21.6.12

She dared not to breath, she was so still


Jag var just och plocka blommor brevid vårt hus. Jag är glad att vi har dem fast vi bor så nära centrum :)

Nu sådär inspirerad av Neta (nnetaa.devote.se), tänkta jag berätta 10 saker av mig som ni troligtvis inte vet.
  1. Jag kan få något typ av fel med luften som jag andas. Om de är för varmt (som i bastu) eller något rök i den så känns de obehagligt.
  2. Jag har varit en seriös twifan. Nu skäms jag lite för det.
  3. Jag önskar att simdräkter skulle bli mode. Jag tycker inte om bikini då de visar så mycket och vem behöver bli brun på magen? När behöver man vara de, man visar inte sin mage någon annan gång än på stranden.
  4. MABn på min blogg är mina andra namn och efternamn. Anna Maria Aleksandra Brandt, om nån har nångång undra på det.
  5. När jag lånade filmen Sweeney Todd första gången såg jag den 3 gånger under de 24 timmarna.
  6. När jag var liten samlade jag på pandor. Det är nog ånnu också mitt favoritdjur :)
  7. Jag har en gång börjat kliva ur högre våningen av en dubbelsäng, somnat på kanten och fallit ner på golvet. Jag förstår inte ännu heller hur jag lyckades med det.
  8. Jag har alltis problem med mitt hår. Vad som helst jag gör så hittar jag mitt hår från mitt ansikte och oftast från min mun.
  9. Jag skulle hellre vara döv än blind.
  10. Jag har en gång ägd spelkort som hade en pinup-flicka på andra sidan, men tappade en, så de gick inte att använda dem mera (jag hade hittat dem från pappas och tog dem). Nu önskar jag att jag skulle hitta liknande nångång, för det var alltid en chock för folk att de var mina kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar