21.9.12

Girl I know

Har bakat en 50 muffuns och en chokladkaka till ungdomssamlingen ikväll vid backstage. Inte ensam, Jacke hjälpte till :) Hoppas folket tycker att det smakar bra.


Provveckan är över och det känns som alla proven skulle ha gått, faktiskt, väldigt bra. Så jag firar det så enkelt som med en fin outfit :) Min blogg har inte riktigt varit en modeblogg då jag följer inte mode, i alla fall aktivt. Har bara på det som jag tycker om. Men jag tänkte fråga er vad ni tycker om saken? Skulle ni vila se min stil/kläder etc..? Vet inte alls vad jag själv tycker.

Ha en bra veckoslut! :)

2 kommentarer:

  1. Ja vill se din stil och kläder och allting !! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, så underbart goda de där muffinsen såg ut att vara!
    Blev lite sugen på att baka själv..men det kanske är lite sent för det just nu, haha!

    Kram :)

    SvaraRadera