7.1.13

Far away



Idag på morgonen startade Jacke sin bussresa till Dragsvik, milin. Så nu är jag en inttileski. Vi var och äta igår vid en restaurang och sedan bara var vi resten av kvällen. Dessutom hade han köpt mig blommor, choklad och salmiak. Gulligt, visst? :)

Har märkt idag många inlägg på facebook var flickvänner "gråter" efter sina pojkvänner. Ärligt sagt, tycker jag att det är löjligt. Jag menar inte att jag skulle inte sakna honom, förstås gör jag. Hellre skulle jag ha honom här. Men jag menar att de kommer ju tillbaka om två ynka veckor och ungefär varje veckoslut efter det. Militären är inte som det var förr, man kan ha kontakt med personen som är där typ varje dag.

Ja, slutsatsen är att jag kommer att sakna att ha Jacke här med mig, men det är något som jag kommer och klara mig bra med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar