1.10.11

Gymnasie + annat

På torsdag började jag i gymnasie. Första dagen måsta ja redan fara ti sote till en tent (den gick bra), men ja diggar int riktit att försöka gå i två skolor samtidigt. Fast nu när jag är i gymnasiet sku ja int boorda ha nånting från sote men ändå måst jag ju läsa på proven jag kommer ha dit nästa vecka. Men ett stort plus me kombi-studier e variationen. Sote e skönt men ganska överraskande med en veckoschema som byter varje vecka och det kan ändra tom. under dagen. I gymnasie vet man att om man har matte tisda morgon, har man de faktist då. Andra bra sidor med gymnasie är att mina vänner e dit. Men saknar sotes mat... myki.


(gymnasieböcker, minus tuntematon sotilas som ja har int ännu)
Igår:


Jag va på väg till hakatori för att köpa choklad igår när ja märkte att himmeln såg otroligt fint ut. Jag bestämde att ringa en vän för att ta bilder. Vi for till punakalliot, men när vi hann dit va de redan ganska mörkt. Men två ganska lyckade foton fick jag ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar