3.10.11

Tjena!

Jag har varit ganska kreativ har två dagar nu : ) Nöjd? Ja! (bilder av avd jag gjort kommer nångång)
Annors har jag läst en 50 sidor av en bok som jag ska läsa ti modda och jag har inte lämnat eftet i läxör från gymnasie. Men provläsningen ti sote... int nå bra berättar ja er!! Ja tycker att hjälp :-S int nå alls kul med den andra skolan.
Igår hade jag, Olivia och Hanna cell vid Hannas. Det var skönt. Man fick en känsla att Gud finns faktist där för en<3
Idag har jag varit i skolan och efteråt med min härliga Jacke<3 Nu e de i planerna att fara ti punakalliot igen och ta bilder med Hannagulle för himmeln ser klar ut : ) Hoppas de blir bra.

Lördag:

Made another bow. En större en och hade den på crosspoint och ungdomsjatkot efteråt : )


God bless you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar