14.2.12

Live - Laugh - Love

Glad vändag till alla! <3



De va mina valentines bilder c(-:


O för att de e valentines så vill ja lite berätta om en stycken Jacke<3

Ja trodd int faktist att man kan vara så kär i nån som ja e<3 Ja va en rikti pessimist när he kom ti kärlek, tänkt typ att "nå om man nu sku hitta nån man orkar typ varje dag". Sen kommer en Jacke och får mig o fatta att de måst int vara så. Han lärd mig att kärlek va myki mera, o myki bättre än va ja trodd.

Han e bara helt enkelt härli<3


Ja har en vän, hennes pappa håller allti på o massera min väns mammas fötter typ varannan kväll. Ja hadd int rikti nånsin fatta dem. Ja fatta int hu han orka o hu hon börja int tycka mindre om he. Men nu tror ja att ja fattar. För jag absolut älskar massage... seriöst. O Jacke masserar min rygg ett par gånger i veckan, om vi ser på nå film eller nåå så blir det oftast en ben/fotmassage. De e allti lika skönt<3 O han bara tycker om he. Int måst man ens fråga om han sku vila, de e han som bara gör he o man blir ju så glad! :)


Så där fick ni ett litet insight till min lovelife :) Men bara ett pyttelitet, ja sku kuna skriva en bok om saken men ja tror att ingen sku orka läsa den, så ja tror att dehee räcker :)


Älskar dej min Jacke<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar