12.2.12

Life goes too fast

Min inlägg vill jag börja med att berätta er om att min käre vän Olivia fyller 17 idag! :)

En urgammal bild på oss, från 2009. O ja har uberkort hår.
Min point e att Olivia du är otrolig härli! Hoppas du har haft de bra idag och att du får att ha ett underbart liv! Som ska ta minst nå hundra år till! <3


O sådär på tal om yoghurt:
Igår va de faktist en bra dag! :)
På dagen var jag med Jacke, kvällen med mina vänner på café livingroom (mysig plats, rekomenderar), sen foo jag hem därifrån en 9-10 tiden. Hemma hade ja de riktigt mysigt. Så på grey, virka, åt choko + karkki, hade doftljus och filt :) Sen kom Jacke ännu till oss en stund för att säga gonatt.

Bilder från cafét:


Ja drack te o de va noo goo :) Ja kan nog säga att ja absolut älskar te.

Dessutom har ja faktist en handarbeteprojekt, men he kan ta fast 2 månader att få färdig berättar jag er. Här e typ va ja gjort:


Ni ska ha de bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar