16.8.12

Afraid of sunlight

Nu har jag överlevt ett par dagar av skolan *thumbs up*

Egentligen tycker jag att det är helt kul att vara tillbaka till skolan. Man får tillbaka sina rutiner och så. Dessutom tänker jag vara typ världens värsta nörd, har jag försökt bestämma mig. I alla fall på historiatimmarna. För att läraren som vi har i det ämnet är bra på att lära, men otroligt sträng. Så därför nördigheten :)

Men nu vill jag berätta till er av min personliga sommarens favoritplagg. Det är färggrann dräkt som jag köpte från Tyskland (vi var där en dag under på vår Frankrike-resa). Den har varit det bästa att ha på sig under sommaren. För den kan man ha på sig när det är varmt och när det är kyligare. Måste bara säga att jag älskar den.

För att ge er en bättre uppfattning av den, så bjuder jag på en töntig bild av mig:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar