30.8.12

We get some rules to follow

Min vän Laura (link till hennes blogg) har brutit benet (eller nåt liknande), så jag hyr hennes gymkort till sports club här i Kokkola. Synd för henne, men jag tycker att det är bra om jag skulle få lite extra workout. Jag fick kortet på tisdag och på kvällen cyklade jag sedan till gymmet. Det resulterade med det att jag var där tre timmar. Det är väldigt ovanligt av mig. Jag har varit på gym en eller två gånger förr (inte med skolan) och bara under en timme. Jag var på tre olika grupptimmar, zumba, crworx & bodybalance. Det var faktist riktigt kul, fast de två sista var inte riktigt i min smak.

Tumblr_m8u0xa8li81rcvb13o1_500_large

 bild från weheartit, tycker inte om min blogger ännu heller

Så nu är jag väll på väg dit igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar