8.1.12

And then everything turned busy

Min förra post va om hu trååkit ja har haft. Dagarna efteråt har ja gjort myki saker o int hunni me må annat. Fredag foo ja o ta foton me Hanna redan före 11, när ja kommer hem kommer Jacke ti oss, 5-tiden far vi ti Lukkis och en 12-tiden e ja hemma. Ganska samma igår också, 10 startar vi till Sievi för min kusins dop, hemma en 3. Jacke kommer ti oss, bowla, hem, crosspoint + jatkot, hem 12. Det var vad jag har gjort kort.

Bilder av vad ja o Hanna fota får ni se senare fö ja har int hunni redigera dem typ alls.
Men bilder från veckoslutet kan ni få :) (int av dopet tyvärr, pappan sa till mig att inte laga dem på nätet)
Till o me jag o Jacke orka fota lite
Vid Lukkis spela vi Alias (min ABSOLUTA favoritspel)
Andra bilder därifrån
En bild av kakan från dopet kan ni få ändå :) Superfin
O några foton från bowling

Mina foton som jag tog me Hanna postar ja kanske tom idaa om ja orkar/hinner :)

Dessutom vet ni va? Imoron börjar min työharjoittelu! :D De blir kul. Alltså ja ska vara på dagis. Ja ringde dit några dagar sen o fick veta att ja ska vara me dem som e under 3 år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar