15.3.12

She dreamed of paradise











LITE bilder från franskisveckan :)

Annors har min dag vari SÅHÄÄR stressande. Hela veckan har vi haft skola från 8-16, o idaa hade vi anatomi o fysiologi prov. Provet va på sista timmen, ja hatar sånt. Fö alla stressar hela dan o gårrläser till he hela tiden medan ja sku int ens orka tänka på saken. Från skolan o köpa tågbiljetter till berättar senare i inlägget o efter de snabbt hem o äta o laga lite dans, hemifrån till trioli, sen kom J ti oss till ett par timmar, zumba @ 8'o'clock. Men zumba va kul. Lite motion mot stress, men sedan skratta ett par stycken Laura O och Neta till mig :( när ja hoppa me nå konsti min. (men ja ja tycker om er ända) Så nu vill ja äta nåt.

Och vart jag köpte biljetter va till hesa fö de första delen. O va ska ja göra i Hesa? Nå kanske shoppa lite med mina oexisterande pengar o sen ska ja ju förstås o sii på Torsten i idols! :D de kommer o bli kuuul :)

Ha de så bra! :)

1 kommentar: