4.12.11

bored... yeah

Idag har jag trååkit. Otroligt trååkit. Ja tänkte fara till Hanna när hon ringde till mig men sedan skulle vi ha mat så nää int kuna man fara ändå. Nå om en timme ska man ti mummus o äta, mina kusiner kommer också. Kanske de blir kul.
Men igår va de faktist otroligt kul! Seriöst, en superhuippudag blev de till slut. Int gjord ja nå extraspeciellt men ja njöt bara av att leva, elle nå sånt. Laga tacopaj till mat (om-nom-nom), och jag fick en kyyti ti Jackes. Fö de mesta va vi bara, sen drack vi ju glögg o kaffe o byggde pyssel. De har vari en juttu som vi har gjort i... ett halvår? kanske, nu vet ja int alls faktist. Saken e he att den pysseln har int ett bild av vad man ska bygga. Utan man ska bygga en pyssel av vad en man ser i bilden... joo.

Sen kom nån och hämta oss till stan och om en stund foo vi och se breaking dawn med Hanna. Den va int så otroligt bra int, men int va den dååli helle. Men ja hade vänta mera av de för att några mina vänner (som inte är så galna om twilight) hade varit o sitt den o de hade tyckt otroligt mycket om den. Men allt som allt va de noo kul att äntligen se den : )

Annors försökte jag rita idag, o de va int nå kul. Ja suger nu. Ja har vari bra men sen ritar man int typ alls på en hel sommar + höst.... int nå bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar