17.12.11

Jag har en röst ännu!

Jaa-a, då ska ja väll förklara titteln. Alltså idaa har ja haft esitykset, o imoron e de två. Trioli menar jag. Jag har lite snuva, hosta o har haft halsen sjuk nu o då, så att ropa till mina pikkuset har vari lite svårare än vaanlit. O jaa, man måst ropa fö annars hör de int ett piss.
O de foo ganska så bra faktsist : ) Kenraalit foo bra fö päivänsäteet, men fö hopeahelmet int... helt ärlit. Di har 3 flickor borta o di va lite confused. Men själva uppvisningen gick bra fö båda! : D Ja e nöjd! De så iaf bra ut från var ja va, men ja får väll se de på dvd imoron.

Annors ska ja just på christmas praise, blir int kanske så myki sjungase fö mig me min hals men kul kommer de o bli.
Men ja saknar noo snön. Nu e de igen så grått. O de e så otrolit halt. Sku så gärna vila ha snö när franskisarna kommer hit på vecka 10. Men va kan man.
Saknar snön

 Nästa vecka kommer ja o laga upp nåå ja har laga men nu e he lite bråttom o har vari bråttom. Me sote o me uppvisningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar