28.12.11

Don't dream your life, live your dream!

Nu har ja sticka sockor åt lillebror. Han fick inga till julklapp o han vila ha ett nytt par.
Vet ni va?
Han e så stor! Min lilla lillebror e stor :( Han e 2½ år yngre än jag. Men nu har han blivi längre än jag! De e lite hemskt. O hans skostorlek e massiv, och hans röst e int hans. Man ringer till honom o ja säger allti två gånger hej ti honom fö ja tror ti först att ja har ringt fel nummer. No kidding!
Anyway, sockorna:


Färgerna e påriktit: ljusgrå, mörklila, ljusblå och mörkbrun. Foton pilar lite färgerna då ja tog me blixt. Orka int nu anstränga mig.

O om ni vill sii en superbra-kul-megahuippu-dansvideo (med dååli kvalité tyvärr), heres one. Ja absolut älskar dansen, men musiken i mitt <3 också.


Hinner ännu med en uppdatering i år. Det blir imoron, fö sen ska ja på nyårsläger!! :D Blir säkert awesome :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar