3.12.11

Time is running out

Just blev he ju först lov för mej! På onsdag ska ja redan ti skolan, what? Men do kommer noo o bli kul att vara i sote igen : ) Den otroligt goda skolmaten och sen ska vi börja me första hjälp.

Annors har jag fått äntligen hede andra halsduken färdig.


Ja sku ha fått den färdig redan månda elle möjligtvis tisdag om jag sku ha haft en garnnystan till. Men de hade ja inte förstås. Så igår hann jag fara o köpa en och lagade den här färdig samma dag.


Igår va de lillajul vi backstage. O de va noo ganska så huippu. Ja hadd jättekul faktist, de va noo en av de bästa den här hösten/vintern. O de konstigaste är att ja har int en minsta aning värför.
Idag blir de kanske breaking dawn på kvällen. De sku vara kul. Men före he va de meningen för mej att fara till Jackes. Han bor i öja (16km från oss) så ja tänker int cykla, och min "chafför" mår inte så bra så man får väll se hur jag ska dit... Om ja ska dit för den delen.
Men nu ska jag försöka göra nånting kreativt elle iaf aktivt elle nåå.

Bless you all!  : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar