22.5.12

It's so early I don't want to wake up

De beskriver ganska bra min morgon idag. Jag ville faktist bara inte stiga upp. Inte för att jag inte skulle vilja fara till skolan, bara för att jag kände mig så trött och sängen var så varm och skön.

Jag har haft ganska fullt upp med skolarbeten och redigering av Frankrike foton. Bra att jag har inte pikkuset nu mera, då skulle jag ha bråttom med många saker. Nu har jag ändå haft ganska bra med tid att göra saker. Dessutom feila jag nog stort i skolan på måndag. Vi hade finska prov och jag visste inget om det. Japp, det var nog ganska feil. För läraren hade sagt omde många gånger, jag har väll tänkt att det skulle ha varit på provveckans måndag, men det var det då inte. Den gick nog helt okej, men int vet man ju saker som vad är "kuluttajavirasto" på svenska utantill.

I övermorgon har jag historia-prov och på fredag psykologi-prov. Jag tycker om historia överlag, jag tycker om att lära det och förstå saker. Men historiaprovet skulla jag bara kunna skippa, tycker inte om känslan av att måsta minnas allt utantill, för det är ändå så pass mycket.

Efter Frankrike hann det bli grönt i Kokkola. Nu tänker jag njuta av det och värmen som håller på att komma :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar