4.11.11

The positive day

Idag har jag varit totalt posipossu hela dan : D Tänk va skönt. Men de har vari så bra.
  • Har sovit otrolit bra (och länge!)
  • Vakna upp utan den hemska känslan trötthet
  • Vi hadd svenska dagen fest imorse så finskatimmen (kurs 4) blev korta re än vanlit. (Fast ja tycker noo så om honde läraren)
  • Fick sitta o mysa me Jacke under svenska dagen festen<3<3 (ska de vara under? ja kan int svenska)
  • Fick nästan full poäng i finska hörförståelse!!
  • Engelskatimmen va lepo
  • Som mattetimmen också fö ja e så bra (oskojat, ego ja vet...)
  • Vi hadd god mat i skolan!! Köttbullar, morötter & blomkål med gräddfildipp, persika, o sånde lökjuttu : )
  • Vi hadd bara läsförståelse på finska (kurs 1) och fick sluta efte att man gjort he
  • Vi så film på modda och fick sluta som typ strax efte he!
  • Jag drack otrolit god kaffe me grädde just. Kan man faktist laga grädde på kaffe såhär? Nå ja gjord he anyway.
  • Nu ska ja lite packa o sii tuntematon sotilas filme till slut (medan ja stickar som en mummu)
  • De e INSPISWEEKEND!! : D
  • Jag kommer och få lägermat!!!!! De e de bästa som finns. Man får bara ta morgonmål o sen har man mellanmäl o man får efterrätt!! O di har så otroligt god varm kakao i kalvholmen. om nom nom.
  • Jacke ska dit<3 (en hel veckoslut me honom)
  • Mina vänner ska dit : D
  • Last but definetely not least får jag spendera hela veckosluten i Guds närvaro!
 Så ja känner mej som:
Såhääääääääääääääääääääääär glad : ) Som denhär otrolig gulliga pandan : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar