22.11.11

Smile, life is too short to be unhappy

Idag och igår har jag bakat äppel, laga choklad och lagat mat till en stycken härli människa som fyller år idag<3

Annors har jag inte haft nån skola : ) Man sku tro att nu har man tid o man kan slaka.... men nehe! int en chans! läsa ti hygienpass, läsa till fysiologi o anatomiprov o laga uppgifter från sote..... O på torsdag ska ja börja jobba sen. Ingen tid att slaka?? Jobbit jaa-a.
Men jag slapp igenom hygienpassprovet! : D Hadd bara 1 fel (stolt). Men den va annors stressfull. Ja trodde att den var 8 på morgonen, kommer till skolan o hör att de e först 14. O sen börjar int ens provet 14 utan halv tre. Man blir så glad.

Nu ska ja boord läsa till hede provet (läs sticka o se på grey), nå kan bara skylla på mig själv om de far dåålit.

Annors har jag tagit några vattenbilder. Inte så nöjd men lite kul va de väll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar